Hoes, hoes, hoes...eller var det Ho, ho, ho?? Vem vet??

Ho ho!

Har varit ett jäkla tag sen jag skrev nåt här, men har inte så mycket att skriva om!

Vi toppar serien med VIK...fantastiskt kul!!!
Jag tror t o m att jag lyckades ge hela tränarstaben gråa hår sista hemmamatchen, när jag gjorde en soloräd från eget mål & passade en helt fri Mr BeachHarbor som läckert styrde upp bollen i krysset...snyggt!

Mitt & min älskade Evelina's förhållande tuffar på och nu är hon hemma i 2 hela veckor...underbart!!

Snön har ju vräkt ner och fortsätter det så här, och gärna lite lagom kallt, så blir det en tripp eller två till "kullen" i Hestra för lite brädåkning!

Nähä...nu ska jag & Evelina åka till Gnosjö & testa årets julskinka!


Over and out...oh...God Jul oxå!!

Kommentarer
Postat av: Carla

tack Släggan för att mitt gråa hår nu kommer ut även i

4 mm tappning. innan var det 8 så tack och God Jul!!

2009-12-23 @ 18:56:31
Postat av: Värnamobloggen

Kul att se lite aktivitet här!

2009-12-31 @ 00:33:59
URL: http://mingataistan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0