Jaha...

Tjing alla tokstollar!!!

Tänkte först be om ursäkt för min frånvaro i blogg-världen, men det skiter jag blankt i!! Jag bloggar väl när jag vill & har lust...eller...?? Nä, anledningen till att jag inte bloggar så ofta som Catja, Camilla, Blomman & Magdalena (sistnämnda är en jäkligt tuff tjej som kommit tillbaka efter en otroligt tuff tid...go for it Maggan...du är grym!!) är att jag inte har lust eller har nåt att skriva om. That's it...take it or leave it...I don't care.

Men för att börja någonstans...innebandyn i VIK går sådär, både för laget & min egen del, men det är bara att bryta ihop & komma igen eller hur var det nu?? Haha.

Var & såg otroligt coola Monster Magnet i Göteborg med både gamla & nya bekanta...så jäkla bra!! Sångaren, Dave Wyndorf, hade gått & blivit lite tjocker, men jag säger som Pontus sa: "Det kvittar om han ser ut som Jabba The Hut i Star Wars, bara han har kvar rösten!!" och jag kan inte göra annat än att hålla med!! Just nu så jagar jag febrilt biljetter till danska Volbeat, som ska spela i Göteborg nu i december...men det ser tufft ut, fast jag har inte gett upp än!! Köpte biljett till nästa års Sweden Rock Festival & jag längtar redan dit! Vi är ett glatt gäng som åker & förra året fick vi tillökning, och det ser ut att bli så i år igen! Allas vår Lulle ska med & rocka!!

Vad mer? Jo, jag har (som de flesta andra i Sverige) drabbats av en jäkligt envis förkylning! Har varit hemma från jobbet sen förra fredagen och har stundtals inte haft nån röst, och ibland känns det som att lungorna ska hoppa ut när jag hostar...fy fan...usch!! Så i morgon ska jag testa på att jobba lite...är ju så jäkla segt att gå hemma! Inte ett dyft på tv'n, så det har blivit en hel del sova, kolla film, läsa lite, sova, spela tv-spel & plinka lite på gitarren.

Näe...kanske återkommer till helgen & så får vi se om jag har nåt nytt att skriva om.
Tjing så länge!

Kommentarer
Postat av: MissyElliot

Hua, låter inte bra. Se till att bli pigg nu för tusikens...

Massvis med krya-på-dig-kramizar

2008-11-27 @ 06:55:45
URL: http://missyelliot.blogg.se/
Postat av: Catja

Krya på dig vännen... Jag ska med till SR! :)

2008-11-27 @ 20:31:32
URL: http://catjalainen.blogg.se/
Postat av: Blomman

Kul att du besöker den gammles blogg ibland i alla fall ha ha. Nu kör vi över Bodafors.

2008-12-04 @ 13:12:48
URL: http://innebandyblomman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0