Sorry...

Ber så hemskt mycket om ursäkt!!! Har varken haft tid/lust/ork eller vad som helst att skriva i bloggen...har ju lovat dyrt & heligt att lägga upp bilder och text från KISS, Sweden Rock & Midsommar...det kommer...jag lovar!!!! Så håll uuuuuuuut...
Men jag lägger ut en musikvideo med mitt absoluta favvoband just nu: Volbeat!! Det ska bli jäkligt skoj att se & höra dem lira igen om ca 2 veckor!!


Volbeat - Radio girl

Höll ju nästan på att glömma...måste ju lägga in videos med Världens Bästa Live-band just nu: Mustasch!!!



Mustasch - Down in black



Mustasch - 6:36



Mustasch - Double nature

Rock on!!

Kommentarer
Postat av: MissyElliot

Nu har jag kastat in lite bilder på min blogg från i lördags. (Ska skicka te dej så fort jag hinner)

Kramiz å tack för en toppenkväll

2008-07-15 @ 22:12:17
URL: http://missyelliot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0