List-tajm...

Hittade det här testet hos Camilla. Det talar om vid vilken ålder du kommer att gifta dig...hmm...men den talar inte om hur fan man slutar va singel...men jag gör väl ett försök på testet ändå =)

[x] Du vet hur man kokar kaffe (jepp...utan kaffe tror jag inte jag överlever)
[x] Du använder dig av en kalender (på jobbet...utan den kan jag inte ha koll på allt)
[x] Du äger mer än ett kreditkort (nix)
[ ] Du vet hur man byter olja i bilen (näe...det finns folk som har betalt för sånt, så låt dem sköta det)
[x] Du tvättar dina egna kläder (jajjemän...en bra karl reder sig själv, men med lite hjälp av mamsen ibland)
[  ] Du röstar (varit lite slarvig med det...därför så fyller jag inte i nåt kryss)
[x] Du använder Internet varje dag (hehe...oh ja)
[ ] Du tycker att politik är intressant (näe...usch)
TOTALT: 5

[  ] Du kommer till skolan/jobbet tidigt varje dag (njae...olika från dag till dag...men jag försöker bättra mig)
[x] Du har alltid en penna på dig (på jobbet har jag det...typ 3 stycken)
[  ] Du har aldrig fått kvarsittning (eeeh...)
[  ] Du har glömt din egen födelsedag minst en gång (det händer ju inte...är ju så kul att fylla 22...igen & igen)
[  ] Du gillar att gå ut och gå själv (nä...boring)
[x] Du har tittat på pratshower (räknas Jay Leno & David Letterman??)
[x] Du dricker kaffe minst en gång i veckan (en gång i ve...pft...många gånger om dan!)
TOTALT: 3

[x] Du vet hur man diskar (mm, har gjort det ett par gånger & det är lika tråkigt varje gång)
[x] Du kan räkna till 10 på något annat språk (jepp...engelska, tyska & rydaholmska...haha)
[x] När du säger att du ska göra något så gör du det (jodå...men det kan ta lite tid...)
[x] Dina föräldrar litar på dig (självklart)
[x] Du kan klippa gräset (hell yeah!)
[x] Du kan få vuxna att skratta utan att skämma ut dig (jajjamensan)
[x] Du kommer ihåg att vattna blommorna (jodå...lite gröna fingrar har jag nog allt)
[  ] Du pluggar när du måste (plugga?)
[  ] Du slöar inte i skolan/på jobbet (tror fan det...jag är ju chef...ska ju se till så att de andra jobbar...haha)
[ ] Du kommer ihåg att mata dina husdjur. (har inga husdjur...förutom dammråttor, men de klarar sig själva)
TOTALT: 7

[x] Du kan stava till "erfarenhet" utan att kolla upp det (absolutely)
[x] Du tränar regelbundet (jajjamensan)
[  ] Människorna på Starbucks vet vem du är (Starbucks? njae...prova Harrys istället...hihi)
[  ] Din favoritmat är hämtmat (njae...mammas mat är bäst)
[x] Det första du gör på morgonen är att få i dig coffein (annars överlever jag inte dagen!)
[  ] Du kan gå och handla utan att köpa något du inte behöver (nix)
[  ] Du förstår politiska skämt första gången de sägs (va?? har politiker humor????)
[x] Du kan skriva snabbt (jepp...och med touch-metoden som det heter...det ni!!)
TOTALT: 4

[x] Du har förstått att vädret ändras för varje timme (detta jävla väder...)
[  ] Dina enda vänner är från din arbetsplats (noooo)
[  ] Du har varit på ett tupperwear party (njae...sånt är väl ändå för tjejer/tanter???)
[x] Du har förstått att ingen tar dig seriöst sålänge du inte är över 25 och har ett fast jobb (hmm)
[  ] Du har fler räkningar än du kan betala (nä...men ibland är det nära...isch)
[  ] De flesta av dina vänner är äldre än du (dum fråga...tror det är 50/50)
[x] Du kan laga mat själv (ojojoj...klart jag kan)
[x] Du kan säga nej till att stanna uppe hela natten (japp...är jag trött så är jag)
[x] Din garderob har inte rensats på ett tag (rensa...vad är det...hehe, men det är fan dax nu)
[x] Du kan läsa en bok och faktiskt avsluta den (oh ja...fast det kan ta lång tid...ibland)
TOTALT: 6

So far so good...men när jag räknat ihop poängen, så borde jag varit gift...för länge sen...eller jag menar...jag ska gifta mig när jag fyllt 25 & det är ju ett tag till för jag är ju B A R A 22!!!

Smell ya later!

Kommentarer
Postat av: Anonym

*mohahaha*
då har du 3 år på dej....
:-D

(Fast å andra sidan så är jag ju också 22 och då blev det genast 12 år tills jag ska gifta mig och det gillar jag INTE!!!)

2008-02-13 @ 23:16:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0