Isch...

Hallojs!!

Jaha...då var denna semestern till ända...crap!! Har varit en ganska händelserik semester för min del, men självklart har det hunnits med att slappa & njuta i fulla drag...särsklit de två veckorna i Grekland...så jäkla gött!!!! Har dessvärre inte bytt bilder med min reskompis, så jag tänker inte skriva mer om semestern förrän jag har alla bilder & kan lägga ut några här...så det så...haha. Men jag kan ju inte lämna er helt utan nåt...så jag slänger in några musikvideos med Red Hot Chili Peppers...då det fortfarande svängde som fan om dem!! Enjoy!!


Red Hot Chili Peppers - Give it away



Red Hot Chili Peppers - Higher ground
(gammal Stevie Wonder-låt...)



Red Hot Chili Peppers - Suck my kiss
(hette från början "Suck my dick", men de fick byta till "Suck my kiss"...undrar varför...haha)

Ha det bäst, så kanske vi ses i vimlet under Värnamodagarna & glöm inte att kolla in våra lokala hjältar Sampo, på scenen vid banken!!!
Rock On!

Kommentarer
Postat av: Catja

Nu vill vi se bilder från resan med ju!

Du har blivit utmanad på min blogg!

Krams

2008-08-25 @ 11:20:07
URL: http://catjalainen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0