Mörbultad...

Jaha....då var snart den här helgen till ända. Är fortfarande lite krasslig & jag har väl inte gjort det bästa för att försöka bli av med förkylningen heller. Det var innebandymatch igår & vi hade ont om backar, så självklart knallade jag ner till Sporthallen för att vara med & lira...laget före jaget som det så fint heter, och som tack för det så fick jag nog mer stryk än vad jag delade ut, men vinnarskalle (på gott & ont...) som jag har så bet jag ihop & körde på. Gick ganska bra trots allt. Hade några hyfsade chanser att göra mål, men det kändes att jag inte tränat i veckan...varken orken eller skärpan var på topp. De vi mötte är ett div.3 lag & vi spelar en division lägre och vi ledde länge med 4-3, men tyvärr fick de in ett mål på slutet, men 4-4 är inte dåligt...det är ju bara träningsmatch. Det blev sedan en väldigt lugn lördag för min del...film & en massa snacks...men idag har jag ont precis överallt...fy fan...nästan så jag behövde en vinsch för att ta mig ur sängen i morse...ajajajajaj. Vi spelar match på måndag igen, men den ska jag stå över...lilla mormor fyller 75 & det får man ju inte missa för allt smör i Småland!! Så i morgon blir det tårta & kakor på längden & tvären...mår nästan lite illa bara jag tänker på det, men jag får ju vila i alla fall...hihi

Näe....får skriva lite mer nån annan dag...smell you later!!

Kommentarer
Postat av: Camilla

Heja heja!!!
men du måste vara försiktig å ta hand om dej...
kramiz
ps. ät lite gött från mej som inte får äta sånt mumsimums! ds.

2007-09-17 @ 14:36:51
URL: http://MissyElliot.blogg.se
Postat av: Catja

Hejja de våra å ente di dära
Stampa di främmande kära på tära... Hejja - hejja - hejja!!!
krya på dig!!

2007-09-18 @ 18:32:50
URL: http://Catjalainen.blogg.se
Postat av: Har du ont i knävecken då?

Men, fick du i dig chipspåsen? Inte?

2007-09-20 @ 15:50:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0