Host-harkel-snörvel-frääääs...*suck*

Förb...då har man åkt på en rejäl förkylning!! Det är väl straffet för att man roade sig i glada vänners lag & beskådade en fullkomligt fenomenal fotbollsmatch i lördags (jäkligt synd att Zlatan inte fick näta...det hade han varit värd). Hade förvisso en tjock luvtröja på mig, men den var nog lite för öppen i halsen & det kom en del friska vindar in på uteserveringen. Men...jag ska inte klaga allt för mycket...ölen var ruskigt goda & sen fick jag lite otippat hångla...ett bra slut på en bra kväll...hihi

Nu ska jag kurera min förkylning med en balja kaffe & lite tv-spel (...behöver skingra tankarna lite med...)
Ha det godis allezammanz!

Kram

Kommentarer
Postat av: Camilla

åh, så skojsigt! (å då menar jag inte att du är förkyld!) Håller tummarna för dej.
kramiz

2007-09-11 @ 19:53:38
URL: http://MissyElliot.blogg.se
Postat av: Hund-Nej

What the hell!!???? Är du förkyld OCH har fått hångla??? Det var fan ta mig på tiden (hånglet då alltså...)!!

2007-09-12 @ 21:51:59
URL: http://Catjalainen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0