Listing-tajm...

Goddagens! Då var det söndag & strax dax för match för min del & idag är det Forserum som står för motståndet. De ska visst va ett gäng som "bufflar" lite...det gillar jag! För min del får det gärna va lite tufft...hehe. Men jag vet inte riktigt vad jag ska skriva, så jag kopierade denna listan av Camilla så länge.

Winnerbäck eller Lundell?
Näe...fyyyyyy...ingen av dem...usch...


Minimorötter eller pommes frítes?

Pommes frites!!


Big Brother eller sportnytt?

Sportnytt


Rosévin eller vitt vin?

Vin?! Va fan...öl ska det ju va...


Hög midja eller drop waist?

Drop waist


Tunika eller fodral?

Tror inte jag passar i nåt av dem, men det får väl bli tunika i så fall...haha


Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden?

Både och


Hav eller sjö?

Hmm...svårt...det är nåt speciellt med havet på sommaren & samtidigt så dyker jag gärna ner i nån sjö i närheten


Höst eller vår?

Vår...

Jul eller påsk?

Jul! Då får man ju en massa paket!!!


Lägenhet eller hus?

Just nu lägenhet, men gärna hus...


Guld eller silver?

Det beror på...


Hund eller katt?

Hund och katt?


Rosa eller Lila?

Iiiih...ingen av dem helst!


VH1 eller MTV?
VH1 helt klart! MTV har ju ballat ur & kör en massa annan skit, utom musik...


Christina Aguilera eller Britney Spears?

Christina Aguilera...vilken & röst....& vilka bröst...hihi


Tv eller dator?

Måste man välja?


Svart eller vit?

Svart

Vanilj eller choklad?

Vanilj...med choklad på!!


Ring eller halsband?

Äger inte nåt av det...


Stjärnor eller månen?

Månen...mystisk & cool


Blåa ögon eller bruna ögon?

Bruna...


Harry Potter eller Lord of the Rings?

Lord of the Rings!!!!


Tänt eller släckt när du ska sova?

Släckt...


Neon eller gråskala?

Gråskala


Bowling eller kubb?

Gillar båda, men bowling är helt klart roligast...särskilt när jag kan förudmjuka Pontus...hahaHA


Basket eller fotboll?

Fotboll


Nördbrillor eller solbrillor?

Solbrillor

Paris eller Nicole?

Näe...usch för dem!


Riktig gran eller plastgran?

Självklart riktig gran


Röd, grön, blå eller gul mjölk?

All mjölk är väl vit??????

Höger- eller vänsterhänt?

Höger


Sol eller snö?

SOL!!!


Bikini eller baddräkt?

Bikini...baddräkt är inte min grej...hihihihihi


Sommar eller vinter?

Sommar och vinter...gillar ju både sol & bad & kunna kasta sig ut i pisten en härlig vingterdag!


Choklad eller chips?

Chiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiips!!


Kommentarer
Postat av: Catja

Hihihi
du e ju inte reeedi'!

2007-10-28 @ 20:01:36
URL: http://Catjalainen.blogg.se
Postat av: Camilla

Ha ha, jag skulle vilja se dig i bikini eller fodral!
kramiz

2007-10-29 @ 08:22:16
URL: http://MissyElliot.blogg.se
Postat av: Camilla

Hej hopp!
Thanx för senast! För allt klämmande du vet....
*fnissar i massor*
Å SLUTA poka mig!!!!!!
Fast du är så elak har du blivit utmanad hemma hos mig.
kramiz

2007-11-09 @ 21:03:57
URL: http://MissyElliot.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0