Bowling & Buzz!

Jaha...nästan helg igen...fasen vad fort dagarna går!!! Men men...jo, förra helgen så var det ju drabbning i först bowling & sedan Buzz. Jag & Pontus har haft lite "trashtalk" inför denna oooootrligt viktiga uppgörelse! Har varit en del snack om vem som ska torka tårarna efter bowlingen & det var inte undertecknad som behövde torka dem...hehe...och sann sportsman som man är, så fick Pontus lite mjukt, fint papper att torka med! Här är bildbeviset på resultatet i bowlingen - Släggan VS Pontus:

image37
Om man tittar till varje runda, så kan man konstatera att ju fullare Släggan desto bättre bowlare och ju fullare Pontus desto sämre bowlare...hahaha...

Efter bowlingen så bar det av hemåt för att hämta diverse rusdrycker och sen hem till Pontus för att lira Buzz...en mycket trevlig avslutning på en förbannat lyckad kväll...särskilt för BOWLINGÄSSET!!! Här kommer lite bilder från kvällen...enjoy!

                         

Om ni tycker bilderna är lite suddiga, så skyller jag allt på min syster...det var hon som fota...hihi. Nu ska jag ta mig en kall öl, sjunka ner i soffan & kolla på tv...ha det bäst allezammanz!!
Kram

Kommentarer
Postat av: Camilla

Ser ut som om ni hade det himla skojsigt.... å du vann....ha ha, det måste gräma Pontus ordentligt!
*garvar så jag håller på att ramla av stolen*

2007-10-06 @ 20:37:00
URL: http://MissyElliot.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0