Nu jäklar!!!

Nu äääntligen har jag lärt mig (tack Catja!!!) hur man lägger upp videoklipp på bloggen!! Så nu ska jag förgylla er värld med min helt underbara musiksmak! Take it or leave it...I don't give a damn!!



Sass Jordan - High road easy
Grymt bra låt! Kolla & lyssna in hennes övriga låtar på Youtube




Sass Jordan - Pissin' down

Sådär...nu ska jag inte förgylla era liv med bra musik...för den här gången i alla fall...nu när jag vet hur man gör, så kommer det med väldigt stor sannolikhet ligga musikklipp här allt oftare!!
Bye for now!
Kram på er!

Kommentarer
Postat av: Dory

Ja, det var riktigt bra faktiskt... Mer sånt!

2007-11-13 @ 17:55:46
URL: http://Catjalainen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0