Go'afton...

Hm...ja...det kanske är dax att försöka ta tag i bloggandet, men jag har haft total idétorka och inte alls samma energi att skriva om ditt & datt som mina kära bloggvänner Catja, Camilla & Blomman. Ska försöka hålla mig till en månatlig kladd här i alla fall...hehe. Jo, som sagt...var ju iväg & båtluffade 2 härliga veckor i Grekland med min kompis J och det är något jag med väldigt stor sannorlikhet kommer att göra om!! Den här typen av resa tilltalade mig, men visst...en charter med allinclusive är ju inte fy skam det heller! Vi hann med totalt fyra öar. Milos, Ios, Naxos & Paros och alla öar hade sin charm och jag kan faktiskt inte sätta fingret på vilken av dem som var bäst. Vi ägnade nästan alla dagar med sol & bad och sen god mat & dryck på kvällarna...semester helt enkelt....precis som det ska vara...
Här kommer lite bilder från resan...

           

Jaha...snart mitt i oktober och hösten närmar sig med stormsteg...usch...ingen kul singelårstid!! Hösten kan väl vara ganska okej...bara regnet håller sig borta, men tacka vet jag riktig vinter med snö eller härlig, solig sommar. Så jag får väl börja spara till en skidresa framåt våren och han en liten kassa för en eventuell utlandstripp, antingen nu vid jul eller till sommaren!!
Men hösten har med sig en positiv grej i alla fall...nu är innebandyn igång på allvar och på lördag den 11 oktober så möter vi Moheda hemma kl 13.30 hemma i Sporthallen, så har ni vägarna förbi så titta gärna in...vi kan behöva allt publikstöd vi kan få. Sen på lördagkväll, så blir det lagfest med bowling + köttfondue...det ska bli skoj!! Ska återkomma med eventuellt lite bilder från denna tillställning...

Nu blir det inte mer skrivet än det här...känner att det får räcka, men jag ska försöka höra av mig lite oftare...

"Försök aldrig argumentera med en idiot...denne drar bara ner dig till sin nivå och slår dig med erfarenhet.... tänk på det..."

Rock on allihopa!!

Kommentarer
Postat av: MissyElliot

Åh, vilka underbara bilder från Grekland. Nu skriker Grekland:

KOM HIT CAMILLA!

2008-10-10 @ 19:01:24
URL: http://missyelliot.blogg.se/
Postat av: Släggstermeister

Till Camilla: Ja, det var så jäkla underbart så att det knappt gå att beskriva! Jag ska helt klart dit igen & luffa runt var verkligen min grej!!

2008-10-10 @ 22:41:31
URL: http://sledgemeister.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0