Nygaddad...

Jaha...då har man gjort det som jag svor dyrt & heligt på att AAAAALDRIG göra igen (för det gjorde så förbannat ont!!!)...jag har tatuerat mig...två stycken t o m!!! Men det tog ett jäkla tag innan jag tog mod till mig & bestämde tid. Har visserligen haft lite svårt att bestämma mig för vad jag ville ha för motiv...den ska ju sitta där resten av livet, men till slut så hittade jag vad jag ville ha! Så i måndags eftermiddag var det äntligen dax att självmant lägga sig under smärtans nål & sen snällt punga upp 1800 kr för det...hm...börjar fan undra om man inte är lite knäpp, men men...det var värt varenda krona & snyggt blev det...tycker jag i alla fall!!

image154
Vänster underarm...aj...den sved lite i skinnet...

image155
Dubbel-AJ!! Den gjorde ont!! Särskilt den översta...den är ju precis på ett av revbenen!
Symbolerna är tigerns år (pappa), drakens år (mamma), harens/kaninens år (jag)
och apans år (syrran)

Nä...nu är det dax att "värma" upp inför Champions League-finalen...Manchester United - Chelsea, så jag skriver nåt nån annan dag...smell ya later!

Kommentarer
Postat av: Catja

Nice!! *riv inte riv inte riv inte riv inte!!!!

2008-05-22 @ 16:45:14
URL: http://Catjalainen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0