Jaha ja...

Hej hej på er alla!!!

Oj...nu var det minsann jäkligt länge sen jag kladda lite i bloggen, men jag har varken haft tid, ork eller lust...har inte så mycket som är värt att skriva om. Hm...det här året har det börjat förbannat bra i innebandyn...jäkligt skoj!! Vi spelade 2-2 mot serietrean hemma, slog sedan serieettan hemma med 6-3 och då var serietvåan (Forserum) väldigt nöjda med att vi gjorde det, för de skulle ju möta oss sen...lätta poäng...trodde de ja!! På väg till Forserum vräkte regnet ner och när vi svängt av mot Barnarp så snöar det nåt hiskeligt. Min bil kommer 30 minuter innan matchstart...vi bara hoppar in värmer lite, sen är det dax för "nedsläpp". Vi kontrollerar matchen fullständigt! Spelar ruskigt bra bakåt & anfaller med stor glädje och fantasi (t o m jag får sätta en boll i mål!!) och åker hem med ännu en stor skalp! Vi spöar Forserum med 4-3...haha...så jäkla gött!! Så efter 3 matcher spelade har vi tagit 7 poäng av 9 möjliga mot 3:an, 1:an och till sist 2:an i serien! Härligt!! Sen bar det av hemåt i snöyran och väl i höjd med Skillingaryd...då är snön borta & tillbaka till regnet igen...va fan är det för jävla väder vi har?! Väl hemma, så var det bara att börja piffa & puffa, för sen var det fest hos Jeanette! Väldigt nice förfest...Harrys var väl sådär...och givetvis ska man ju avsluta kvällen med en gin & tonic 30 minuter innan stängning...smart...haha. Ska väl säga att söndagen inte var fullt så fartfylld som lördagen var...

Veckan som gått har flytit på ganska bra...undertecknad fyllde 3...nej nej...22 i tisdags & det firades med att äta på Lilla Krogen med päronen, systeryster & mormor, för att sedan avslutas med kaffe, kakor & paketöppnande hos mig. Blev lite pengar & fick en jäkligt skojig sak av lellasöster...Potty Putter (se bilderna nedan)



Så om jag inte svarar i telefon, mobil eller på msn så vet ni ju vart jag håller hus...hahaha!! Nu i helgen blev det väldigt lugnt. Jobbade en sväng igår & sen var det meningen att jag skulle varit på galej hos Nell, men kunde tyvärr inte...buhu...men nästa gång...då jäklar!! Helgen som kommer nu blir det eventuellt lagfest på fredagen med innebandyn och sen på lördag...då är det dax för bowling!! Ojojoj...det ska bli förbannat skoj!! Efter bowlingen blir det förölande hos mig med lite aktiviteter...hehe...och sen blir det ut på lokal (Harrys...vad annars?) & svinga de lurviga!! Men nu tänker jag inte kladda mer i bloggen idag, men det kommer komma en uppdatering nästa söndag om både lagfesten och lördagens äventyr!



Whitesnake - Ready and willing

Ha nu en riktigt bra vecka allezammanz!!!
Rockelirock!!

Kommentarer
Postat av: Catja

ÄNTLIGEN!! hahahahahahaha

2008-02-03 @ 15:15:48
URL: http://Catjalainen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0