MUUUUUZIC!!!!!

Tänkte jag skulle skriva några rader, men näe...jag orkar inte...så jag lägger in lite sjysst musik istället...haha.


Tenacious D - Wonderboy



Red Hot Chili Peppers - Give it away
Enligt min mening en av de bästa låtarna som gjorts!! Hela skivan är ruskigt
bra och den har ändå några år på nacken...den släpptes 1991! Coolt!



Black Label Society - Suicide messiah



Black Label Society - Blood is thicker than water
Lite coolt att den hårda snubbe (Zakk Wylde, sång) även lirar lite mjukare
låtar och jag tycker nog faktiskt de lugnare är bättre.

Så där...nu har jag lagt ut ett litet axplock av den musik jag föredrar bäst...more to come dear friends! Men nu är det dax för lilla mig att skutta i säng!
Natti natti!!

Kommentarer
Postat av: Camilla

Schysst musik är alltid kul, men jag kan inte säga att jag gillade alla dina låtval....
(men gillar dig ändå trots korkad musiksmak!)

2007-11-16 @ 19:46:49
URL: http://MissyElliot.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0