Tja...

Goddagens!!

Jaha...då var andra helgen i december över...jäklar i min lilla låda vad fort det går!!! Har visserligen inte hänt så vansinnigt mycket för min del som är värt att berätta om, förutom jobb, träna, jobb, träna, match och ett lite partaj här & var! Var på inflyttningsvis hos ett par kompisar till min syster...jäklar vilket hus de byggt sig!! Precis allt är splitter nytt!! Fy vad avundsjuk jag blir! Vill ju med ha nåt eget, men det går inte så länge man är själv...alternativt råna en bank eller vinna på lotto i så fall. Men men...nu ska vi inte gnälla...det blev en vansinnigt lyckad fest helt klart! Det bjöds på starkspritsbål (ojojoj) & en massa god mat! Det blev även en hel del luftgitarr & allmänt fånigt, men vad f-n...där spriten rinner in rinner ju som bekant vettet ut...kul hade vi i alla fall!

                               

Behöver nog inte tillägga att söndagen inte var fullt så livlig & fartfylld...hehe. Veckan rullade på som vanligt...spelade en jäkligt viktig innebandymatch mot Westbo (Gislaved) borta i torsdags, som vi borde vunnit, men vi fick med oss 1 poäng i slutsekunderna...härligt!! Sen blev det fredag & då vankades det julbord med jobbet på Design Hotellet (Statt) som det så piffigt heter...började med att föröla på Harrys med några jobbarkompisar & vi blev rätt glada i hatten! Julmaten var vansinnigt god...likaså snapsen & julölen...haha...sen dansades det & partajades för hela slanten!! Inga bilder från den festen...men det är nog likaså bra...promillehalten var ganska hög på de flesta...

Näe...vet ni vad...nu orkar jag inte skriva mer...nu är det dax för mat, nån sjysst film & soffläge resten av kvällen!! Rock On!!!


Priestess - Lay down

Kommentarer
Postat av: Anonym

Låter livat - men vänta tills jag kommer hem, då ska jag visa er vart barskåpet skall stå!

2007-12-09 @ 20:25:17
Postat av: Camilla

Ha, låter skojsigt.
Jag hade ju sett fram emot att få partaja med dej på lördag, men det får vi ju skjuta på framtiden....
*buhuuuuu*
kramiz

2007-12-10 @ 10:15:27
URL: http://MissyElliot.blogg.se
Postat av: Catja

det var jag som skrev det första inlägget... ibland ramlar info av på vägen liksom...

2007-12-12 @ 17:58:56
URL: http://Catjalainen.blogg.se
Postat av: Nell

Ja stackars Camilla (ovan), det blir framflyttat!!! Den andra februari, Slägga, DÅ smäller det! Massor av tuttar!!! (hm) Jag hoppas att du kan då i alla fall...

2007-12-12 @ 19:00:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0