JULLOV!!!

Yeeeeeeeaaahaaaa!!!! Nu äntligen är det jullov!!! Jag är ledig ända till den 7:e januari...ska bli så jäkla underbart!!! Ska njuta i fulla (haha...vilken dålig ordvits...) drag & chilla som faen!

Förra helgen skull Sampo-boys ha sin årliga firma/band-fest och jag hade meddelat dessa trevliga gossar att de var varmt välkomna hem på en pilsner eller två framåt aftonen...ojojoj...det jag inte visste då, var att de tog Krösatåget till Jönköping på lördag kl 10.00 och då kläcktes första ölen!! Sen dracks det sprit hos Ronnie Rocker & förtärde julmat på Gästgivargården (eller var det tvärtom??) för att sedan skramla hem till mig. Jag visste ju att de skulle komma, men inte med en sådan chockartad och fullkomligt lysande entré!! Johhny & Anders sjöng en hyllningssång till mig för full hals!! Det hör ju inte till vardagen...hahaha!! Sen dracks det öl här & tjötades & diggades till hårdrock & rockelirock ett par timmar innan vi gjorde Harrys osäkert!! Mycket trevligt! Plus att deras utmärkte webbmaster, Janne, var med & ölade...en mycket trevlig herre, samt min kära Lellasösster & min kompis Pudel!
Såhär såg det ut i lördags...enjoy...hehe

             

Ja...jisses...kan man göra annat än bara älska dessa människor?? Hahaha...jaja...nu blir det inte mer för denna gången. Ska ta med kameran hem till Ronnie Rocker's baluns i morgon, så det lär dyka upp lite mer partybiler snart...väldigt, snart...hehe!

Rock On!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0