3 poäng...BOATENG!!

Hallojs everybody allihopa!

Jaaeo...då har jag avnjutit första julbordet! Hade julbord på Gästgivaregården med jobbet igår & det var väldigt trevligt!! Maten var som vanligt god & det var skoj att jag själv för en gångs skull inte blev askalas, utan se på när alla andra blir apfulla och gör bort sig...haha!!!

Idag vände vår serie i innebandyn & motståndet för dagen var Bodafors, där vi hade en revansch att kamma hem och som vi gjorde det! Jag & backkollegan Holle hade inte en alltför jobbig dag på "jobbet"! Hela laget jobbade & slet för varandra och jag hade bud på ett helt gäng med mål, men de uteblev tyvärr. Fick en assist, så jag får väl vara glad för det lilla...hehe.

Jaja...då var snart första helgen i december till ända...jäklar vad fort det går!! Bara 10 arbetsdagar kvar, sen är det äntligen lite ledigt!! Vi slår igen helt, så jag har lite drygt 2,5 veckas semester...inga planer...ska bli så skönt att bara få vila & sova ut & ladda om batterierna. Självklart kommer det ju bli en och annan fest!! Först ut är allas vår trumgud, Ronnie Rocker, med ett partaj hemma hos honom med hårdrockslyssnande, en kasse öl & glada miner!! Vi hade sjukt kul förra året, så förväntningarna är oooootroligt höga på att det blir lika bra i år...haha...det är nog inga problem! Sen är det ju som bekant julafton och därefter...JULDAN=partaj/utgång!! Jag hoppas det blir utgång i alla fall...för vårt kära hotell slår upp portarna & ska ha 25-års gräns...nice! Sen är det ju bara att vila upp sig & ladda om inför nyårsafton. Där vet jag inte riktigt hur det ser ut än. Har fått en del erbjudanden och bla ett av min syster att styra kosan ner till Helsningborg, där vi är bjudna på nån slags baluns! Men vi får väl se vad som händer...

Nähä...nu kallar soffan...och lite tvspel!!
See ya!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0