Utmanad!!!!

Jaha...då har jag med blivit utmanad av Camilla & berätta för eder alla om mina 8 vanor/ovanor...kan bli lite klurigt, men jag gör så gott jag kan!


1. En av mina tråkigare vanor/ovanor är att jag har så förbannat svårt att somna på kvällarna! En anledning är att vi har träning ganska sent en del dagar, men även om jag kommer i säng tidigt, så hinner nog klockan bli midnatt innan jag slocknat...lite väl sent när larmet på mobilen skriker vid 05.00...

2. En ful ovana jag har är att jag ibland kan såga folk vid fotknölarna om de har, enligt min mening, förbannat dålig musiksmak (typ värsta techno, Björn Rosenström eller annan larvig musik...) på fest eller i bilen! Det SKALL SPELAS ROCK-EL-I-ROCK-musik på förfest & i bilen!!! Får ju höra tillräckligt med discodunk på krogen...

3. Jag kör nästan alltid för fort & med ROCK-EL-I-ROCK-musik på hög volym...sen om det är en ful vana/ovana är upp till de som åker med...själv så gillar jag det...hehe...

4. Hmm...svårt det här. Vad gäller kaffe på jobbet är jag en vanemänniska på gott & ont...funkar inte kaffemaskinen på morgonen, så gör folk bäst i att ta avstånd från mig...kan bli ganska ilsk om jag inte får mitt koffein...

5. En vana/ovana är att TV'n alltid står på när jag är hemma, även om jag inte kollar. Har väl blivit nåt slags sällskap eller nåt...fyyyyy faaaan vad singel jag är...jisses...börjar väl snart få tomtar på loftet oxå...

6. Är en riktig tidsoptimist vad gäller en del saker...en ful ovana som jag försöker jobba bort, men det är inte så jäkla lätt!!

7. Enligt andra så har jag en ful ovana att snarka när jag festat...sorry alla berörda...själv så sover jag så sött så...

8. När det är träning eller match så har jag som vana att alltid ge gärnet!!! Hatar att förlora!!

Så där ja...då var det avklarat...*pust*...ha det godis allezammanz!
Kram på er!!

Kommentarer
Postat av: Camilla

Ha, ha, mycket rock bidde det...*fniss*

2007-09-06 @ 10:21:42
URL: http://MissyElliot.blogg.se
Postat av: Nell

Om jag får ha en förfest någon gång skall jag ta fram mina gamla Björn Rosenströmskivor! Du är säkert förtjust i Ace of Base också... Den första från -91 Den kan vi rocka loss till, tycker jag. Sedan tar vi fram Adams barnskivor: "Dom rullar som små glaada klot kring blåklockor och vildrot, sen ligger de där och snoosar med jord på sina nooosaar!" (Igelkottarna, alltså)

2007-09-06 @ 21:37:29
Postat av: Catja

hahaha
haha
hahaha
ahahhahahaaaaaaaaaaaaaaaaa
Insomnia-polare?
hihi

2007-09-07 @ 13:22:55
URL: http://Catjalainen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0