Jaha...söndag=jobb i morgon=ångest...buhu...vill inte!!

image4
Så här skulle jag se om jag var med i Simpsons...

Tja...då var semestern över...fy fan vad fort det går!! Det har nog varit den blötaste sommaren på jävligt länge...usch! Men nu kommer det fina vädret...lagom tills man ska börja jobba...tur jag bara kör en kortvecka...hehe. Jobb måndag-onsdag & sen bär det i väg till Göteborg med bröderna Ivarsson för ett festivalbesök, nämligen Way Out West (www.wayoutwest.se), där vi då ska beskåda band som Eagles Of Death Metal, The Hives, The Hellacopters, Juliette & The Licks & många, många fler! Det lär väl slinka ner en & annan pilsner oxå...hihi.

Nähä...nu är kaffet färdigt, så nu hägrar soffan & actionrulle...Die Hard...första filmen är ju så jäkla bra, eller "Fuck Hard med Bruce Willing" som den vuxna versionen heter...hehe.

Ha det bäzt allezammanz!!
Kram på er!

Kommentarer
Postat av: Camilla

åh, vad synd det är om dej som måste jobba...
ps, jag kan vara ledig lite för dej oxå om du vill)
:-)
kramiz

2007-08-05 @ 23:22:37
URL: http://MissyElliot.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0