Brist på annat...

Kollade runt lite & snubblade över den här gamla listan...så i brist på annat så kan jag ju glädja eder alla med mina svar på dessa livsviktiga frågor!


Skriver du dagbok?

Njae...försöker kladda lite i min blogg, men är förbannat dålig på det...

Vad är viktigast för dig?
Familj, vänner & innebandyn...

Suger det här?
Eeh...va?

Gillar du någon särskild lite extra mycket just nu?
Jo...

Kan du gå ner i spagat:
Det händer inte! Bara jag tänker på det så värker det i mina stackars ljumskar...

Skulle du kunna tänka dig att simma med hajar?
Lätt! Bara att smörja in sig med hudkrämen Chuck Norriotion så är det ingen haj som vågar bitas...hihi

Har du färglinser?

Nix pix.

Är du polare med grannarna?

Med alla utom en...IDIOT är vad han är! FY!

Gay?

Icke sa nicke...me like mus...hihi

Har du varit kär i en kändis?

Jag var nog lite kär i Samantha Fox när hon var med i OKEJ för, typ 1000 år sen, men det var nog mest för att hon visade brösten...yummi!

Läser du på baksidan av mjölkpaketen?
Japp.

Är du höjdrädd?
Nix pix.

Pratar du fortfarande med den du kysste senast?
Jadå.

Har du sett din bästa vän gråta?
Nä...inte vad jag kan minnas.

Har du fått någon komplimang idag?
Hm...lite svårt när man sitter ensam i lägenhet, nyvaken & luktar gammal fylla...får väl knacka på hos nån granne...haha

Är du mörkrädd?
Näe.

Har en dröm gått i uppfyllelse?
Näe...väntar fortfarande på tjejen i mitt liv & den där säcken med massor med pengar!

Har du haft vattkoppor?
Ja...bland det värsta jag varit med om...kliiiiiiiiiiiiii.

Har du någon gång testat karate?
Om jag har...pft?! Jag ÄR karate...har svart bälte i videovåld...haha

Äger du en iPod?
Näe...äger inte ens en Mp3-spelare.

Skulle du vilja hoppa fallskärm?
Japp! Det verkar jäkligt häftigt!!

Gillar du allsång på Skansen?
ÅÅÅÅÅÅÅÅ nej!!

Kan du vissla?
Jodå...

Vilken radiokanal lyssnar du på?
Mestadels P3.

Rakar du benen?
NÄ...men lite annat...hehe

Hur svarar du i telefonen?
Ja, det är Micke...eller HAAALLÅ ja...när jag känner igen numret...

Betalar du TV-licens?
Japp!

Vad har du i fickorna just nu?
Har inga fickor på kallingarna...


Vilken parfym använder du?
Hugo Boss & Puma

Kan du kasta macka?
Ja, men det var jäkligt länge sen!

När var du riktigt sjuk senast?
Oj...nån gång i våras...

Har du blivit opererad?
Ja, men läääääääääääängesen.

Äger du en cykel?
Jajjamensan!

Vad har du alltid i handväskan?
Handväska?! Icke...men jag inhandlade dock en "mens-bag" på semestern & där får man ju plats med allt nyttigt så som: plånbok, telefon, snorpapper, nunchakos mm...

Får du dåligt samvete efter du ätit kött?
Nej...KÖTT är GÖTT!

Hur många nycklar finns det på din nyckelknippa?
3 st...nyckeln hem till mig, hem till päronen & till cykeln.

Läser du för skojs skull?
Oh ja! Är en riktig bokmal ibland!

Äger du ett busskort?
Bussk...?! Men va faen...jag har körkort & en räääzerbil...inte fan tar jag bussen då...haha


Kommentarer
Postat av: Pia

Vadå "mensbag"??
Det lät lite äckligt måste jag säga...
:-D

2007-08-19 @ 12:47:35
Postat av: Camilla

Nu ljuger du allt! Jag vet ju att du gillar din granne JÄTTEMYCKET!!!!

2007-08-19 @ 17:07:30
URL: http://MissyElliot.blogg.se
Postat av: Gretchengehöbittschnitzelschtruudel

Du är inte karate! JAG är karate! Uppfann det för sööörens...!
hihi

2007-08-19 @ 18:40:22
URL: http://Catjalainen.blogg.se
Postat av: Tjejjen med PET-flaskorna

Karate?? DET vill jag se nästa fest. Hm, nästa fest?? Blir det någon mer nu när Catjalainen är borta... UHÄÄÄÄÄÄ. Det får vi fixa.

2007-08-28 @ 18:27:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0